Çikolata kalp krizi ve kalp damar hastalıklarına karşı koruyucu

çikolataÇikolatanın faydaları arasına kalp krizi ve kalp damar hastalıklarına karşı koruma da eklendi.
British Medical Journal’da sonuçları yayımlanan araştırmaya göre, yüksek miktarda kakao içerikli ürünler tüketenlerin kalp krizi geçirme veya diğer kalp damar hastalıklarına yakalanma ihtimali, bu ürünlerden az tüketenlere göre yüzde 37 daha düşük.
İngiltere’deki Cambridge üniversitesi bilim adamlarından Oscar Franco başkanlığında yürütülen araştırmada, çikolata düşkünlerinin inme geçirme riskinin de yüzde 29 oranında düştüğü görüldü.
114 bin kişinin verilerinin değerlendirildiği araştırmayı yürüten bilim adamları, bu konuda daha ayrıntılı araştırmaların da yapılması gerektiğini belirterek, yüksek kalori oranı nedeniyle aşırı çikolata tüketimi konusunda uyarıda bulundu.

Paylaş :
  • Facebook
  • Print
  • email
  • Twitter

Yorum yapabilirsiniz.



REKLAM

trotec
 

BENZER BAŞLIKLAR


REKLAM


roportaj
sektorel analizAvrupa Birliği Gıda ve İçecek Sanayinde Gelişmeler

İmalat sanayi içinde %12.9 paya sahip olan AB Gıda ve İçecek Sanayi’nde faaliyet gösteren 310.000 firma, 945 milyar Avro iş hacmi ve 100 milyar Avronun üzerinde dış ticaret büyüklüğü ile 4.4 milyon kişiye istihdam sağlamaktadır.

yukselis oykuleri
demirayak sirketler grubuBakkaliye’den 165 milyon dolar’lık şirkete

Demirayak Şirketler Grubu’nun kuruluşu, 1920’lere uzanıyor. O yıllarda, “Bakkal Nuriler” olarak başlanan ticari hayat, dede Şükrü Demirayak’in Bizim Bakkaliye’yi kurması ile devam ediyor. 1968’e kadar devam eden Bizim Bakkaliye sonrasında, 2’nci kuşaktan Bekir Demirayak, Demirayak Kollektif Şirketi’ni kuruyor.

Copyright © 2012 Türkiye'nin En Büyük Gıda Sektörü Portalı.
WordPress, altyapısı ile hazırlanmıştır.