Çikolata kadınların kalbine iyi gelir

çikolata48 ile 83 yaşları arasında bulunan kadınlarla yapılan bir araştırmada, içinde yüksek miktarda kakao bulunan çikolataların kalp krizi riskini azalttığı ortaya çıktı.Yaklaşık 32,000 İsveç kadını üzerinde çalışan araştırmacılar, orta yaşlı kadınların haftada iki defa 19 ile 30 g arası çikolata yemesiyle kalp krizi riskini %32 azaltabileceğini ortaya çıkardı. Hergün ve fazla miktarda yenildiğinde kalbe faydası olmayan çikolatanın belirtildiği gramlarda alındığı takdirde çok faydalı olduğu görüldü.

Paylaş :
  • Facebook
  • Print
  • email
  • Twitter

Yorum yapabilirsiniz.



REKLAM

trotec
 

BENZER BAŞLIKLAR


REKLAM


roportaj
sektorel analizAvrupa Birliği Gıda ve İçecek Sanayinde Gelişmeler

İmalat sanayi içinde %12.9 paya sahip olan AB Gıda ve İçecek Sanayi’nde faaliyet gösteren 310.000 firma, 945 milyar Avro iş hacmi ve 100 milyar Avronun üzerinde dış ticaret büyüklüğü ile 4.4 milyon kişiye istihdam sağlamaktadır.

yukselis oykuleri
demirayak sirketler grubuBakkaliye’den 165 milyon dolar’lık şirkete

Demirayak Şirketler Grubu’nun kuruluşu, 1920’lere uzanıyor. O yıllarda, “Bakkal Nuriler” olarak başlanan ticari hayat, dede Şükrü Demirayak’in Bizim Bakkaliye’yi kurması ile devam ediyor. 1968’e kadar devam eden Bizim Bakkaliye sonrasında, 2’nci kuşaktan Bekir Demirayak, Demirayak Kollektif Şirketi’ni kuruyor.

Copyright © 2012 Türkiye'nin En Büyük Gıda Sektörü Portalı.
WordPress, altyapısı ile hazırlanmıştır.