2010 için arşiv

Sayfa 1 - 30212345»...Son »

Özdoyum’dan bol tahinli kabak tatlısı

Nuri Erdoğan tarafından 1974 yılında Şarompol'de kurulan Doyum Restaurant, 1983 yılında Eski Sanayi Sitesi'ne taşındı. Akdeniz Sanayi Sitesi'nde başka bir Doyum Restaurant'ın da olması nedeniyle adını 'Özdoyum' olarak tescilledi. 2000 yılında kendi binasını yapmaya karar veren Özdoyum, toplam bin 296 metrekare üzerine kurulu, 6 katı yemek salonu, 3 katı ise mutfak ve yönetim olmak üzere 9 ... Devam

Nestle Türkiye, Doğan ve Balaban Gıda’nın yüzde 51 hissesini satın almak üzere anlaşma sağladı

Nestle Türkiye, Doğan ve Balaban Gıda'nın yüzde 51 hissesini satın almak üzere anlaşma sağladı
Nestle Türkiye'den yapılan yazılı açıklamada, Doğan ve Balaban Gıda'nın, 50 milyon lira değerindeki “oyuncaklı çikolata yumurta” pazarının “satış adedi olarak lideri” olan Toto markasının yanı sıra; çeşitli bisküvi, çikolata ve gofret markalarının da üretimini gerçekleştirdiği belirtildi. Doğan ve Balaban Gıda ile gerçekleştirilen bu ortaklık ile Nestle Türkiye'nin, daha uygun fiyatlarla daha çok yerde tüketicileriyle buluşma stratejisini pekiştirmiş ... Devam

Vanet Gıda, halka açılmak için SPK’ya başvurdu

Vanet Gıda, halka açılmak için SPK'ya başvurdu
Metro Ticari ve Mali Yatırımlar Holding A.Ş.'nin iştiraklerinden Vanet Gıda, Gelişen İşletmeler Piyasası'ndan (GİP) halka açılmak için Sermaye Piyasası Kurulu'na (SPK) başvuruda bulundu. İSTANBUL (ANKA) - Metro Ticari ve Mali Yatırımlar Holding A.Ş.'nin iştiraklerinden Vanet Gıda, Gelişen İşletmeler Piyasası'ndan (GİP) halka açılmak için Sermaye Piyasası Kurulu'na (SPK) başvuruda bulundu. Metro Ticaret ve Mali Yatırımlar Holding ... Devam

Tüketici en çok Pınar Süt’ü beğeniyor!

KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2010 yılı 3. çeyrek ölçümlerinde süt ve süt ürünleri sektöründe Pınar; müşteri memnuniyetinde 2006, 2007 2008, 2009 yıllarında olduğu gibi 2010’da da en yüksek puanı alarak liderliğini sürdürdü. Türkiye’nin öncü gıda markası PINAR, tüketicisinin istek ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu ürün gamıyla “Sağlık, Yenilik ve Lezzet”i bir arada sunarak, tüketici tercih ... Devam

Tam yağlı süt, peynir ve yoğurt diyabet riskini düşürüyor!

Türk bilim insanları, tam yağlı süt, peynir, yoğurt ve tereyağında bulunan bir asitin diyabet riskini düşürdüğünü keşfetti. 21 Aralık 2010 tarihli Annals of Internal Medicine dergisinde yayınlanan araştırmayı, Genetik ve Metabolizma Profesörü ve Genetik ve Karmaşık Hastalıklar Departmanı Başkanı Hotamışlıgil ile HSPH Epidemiyoloji Departmanı'nda görev yapmakta olan Doç. Dr. Dariush Mozaffarian ... Devam
Sayfa 1 - 30212345»...Son »

REKLAM

trotec

Copyright © 2012 Türkiye'nin En Büyük Gıda Sektörü Portalı.
WordPress, altyapısı ile hazırlanmıştır.